ساحل

قالب وبلاگ


ساحل
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل و آدرس sameen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تقدیم به دختران خوب دنیا:

دریا باشید تا آنکه شایستگی دارد از شما لذت ببرد و آنکه لیاقت ندارد در شما غرق شود.

خداوند لبخند زد و از لبخند زیبای او دختر آفریده شد، لبخند زیبای خدا قدر خود را بدان.

اسم گلهارو از اسم دختران انتخاب کردند چون گل لطافت و زیبایی را از دختران آموخته، گلهای زیبا دوستتان داریم.

میگن خدا ابر رو به گریه در می آره تا گل بخنده پس هر وقت بارون اومد یادتون نره بخندیید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت11:23---21 اسفند 1390


به خداحافظی تلخ تو سوگند، نشد
که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوع، ولی لبهایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند، نشد

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر
هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه، خداوند نشد

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند : نشد


.......k...i.......m....i.......y.......a
ساعت11:26---11 آذر 1390
salam khanoomi....vebbet fogholade ast man asheghe daryao sahelo kolan einjoor chizahastam..........vaghti ke vebeto didam ye ehsase arameshi behem dad ke gahi vaghtha daram........hamin tor edame bede azizam doosetdaram
پاسخ:خوشحالم که دوست خوبی مثل تو دارم که بهم امید میده ... گلم امیدوارم که مطالبم بیشتر منو تو رو به هم نزدیک کنه، من هم دوست دارم خیلی خیلی بیشتر....


اکیلا
ساعت13:21---23 آبان 1390
افتخار میکنم بهم سر بزنی ممنون.
www.akascity.mihanblog.com


کلبه ی کاغذی
ساعت10:56---21 آبان 1390
افتخار می کنم که دخملم

مهرداد
ساعت15:22---19 آبان 1390
سلام میشه شعر بگذارید ممنون میشم

ایلیا
ساعت15:21---19 آبان 1390
وب قشنگی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:11 ] [ ثمین ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 1456
بازدید کل : 36831
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 133
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس